Kai prasideda žiema

Sildanti paklode

Kai ateina šalta žiema, mes įprastai suskumbame į parduotuves, ieškodami šiltesnių drabužių, kurie padėtų nesužalti, kai už lango gerokai nukrinta oro temperatūra. Tačiau, kaip bebūtų keista, nemaža dalis žmonių papildomais šiltesniais drabužiais rūpinasi tik tam, kad nesušaltų būdami lauke. Trumpiau tariant, jie nesusimąsto apie tai, kad ir jų namuose šaltuoju metų laiku taps gerokai vėsiau – nepaisant to, kad prasidės šildymo sezonas. Juk turbūt ne kartą esate girdėję aplinkinius kalbant, kad net ir tuomet, kai iš pirmo žvilgsnio radiatoriai yra labai karšti, jų namuose nėra šilta. Todėl nemanykite, kad susirgti peršalimo ligomis galite tik būdami lauke. Lygiai taip pat susirgti galite ir savo namuose – tam tikrai nereikia plačiai atverti kambario lango. Jei jūsų namuose temperatūra bus šiek tiek žemesnė nei vidutinė, o grindys nebus šildomos, galite net neabejoti, kad vaikštant basomis, galima labai greitai susirgti.

Ką jau kalbėti apie tai, kad žiemos metu labai didelį dėmesį reikėtų skirti ir savo miegui. Net jei prieš užmiegant jums atrodo pakankamai šilta, turite nepamiršti, kad naktį oro temperatūra nukris ir miegodami jūs to net nejausdami galite peršalti. Todėl pasirūpinkite šiltesnėmis paklodėmis, o jei turite galimybę, įsigykite šildančią paklodę. Pastaruoju metu sildanti paklode tampa vis populiaresniu vartotojų pasirinkimu, kuris leidžia užtikrinti, kad naktį būtų labai šilta, nepaisant to, kokia bus kambario temperatūra.

Žinoma, tai yra tik vienas iš daugelio galimų pavyzdžių, kuriuos galite pritaikyti šaltuoju metų laiku. Taip pat nereikia pamiršti ir subalansuotos mitybos bei pakankamo fizinio aktyvumo. Kita vertus, reikėtų vartoti ir natūralius maisto papildus, kurie jūsų organizmui suteiktų visus reikiamus vitaminus ir mineralus. Trumpiau tariant, kuo daugiau dėmesio skirsite sveikai gyvensenai, tuo geresnių rezultatų pasieksite. Tuomet galėsite nebijoti siaučiančių gripo epidemijų ar kitų peršalimo ligų. Šiuo atveju svarbiausia yra tai, kokia yra jūsų imuninė sistema. Jei ji bus silpna ir žiemos metu jos nestiprinsite, natūralu, kad anksčiau ar vėliau susirgsite. Tuo tarpu, jei sistemingai ir labai atidžiai rūpinsitės tuo, ką valgote ir neapleisite fizinio aktyvumo bei pasirūpinsite tinkama ir šilta apranga, galėsite išvengti daugybės nepatogumų, kurie įprastai kyla tuomet, kai susergame peršalimo ligomis.

Kita vertus, turbūt ne kartą esate girdėję aplinkinius kalbant, apie vienam ar kitam žmogui labai sekasi, nes jis niekuomet neserga. Tačiau ar tokios kalbos yra teisingos ir pagrįstos? Visų pirma, tai neturi nieko bendro su sėkme. Visų antra, nėra aišku, kokius sprendimus beveik niekuomet nesergantis žmogus pasitelkia. Todėl jei ir jūs nenorite peršalti ir norite visuomet būti sveiki, tvirti ir žvalūs, turėtumėte kaip įmanoma daugiau dėmesio skirti savo sveikatai ir kūno stiprinimui. Tik tokiu atveju galėsite džiaugtis gyvenimu ir pamiršti apie bet kokias ligas.

Be to, dar vienas puikus viso to pavyzdys galėtų tapti medikai. Galbūt pastebėjote, kad bendros praktikos gydytojai, kurie kasdien susiduria su šimtais sergančių pacientų, serga palyginti kur kas rečiau nei eiliniai žmonės. Kodėl taip yra? Atsakymą jau pateikėme. Jie skiria labai didelį dėmesį savo imuninės sistemos stiprinimui, todėl jų imunitetas apsaugo juos nuo daugybės virusų, su kuriais jie susiduria kiekvieną savo darbo dieną. Todėl nemanykite, kad peršalimo ligų išvengimas yra tik atsitiktinumas. Tai nėra sėkmė – kiekvienas iš mūsų galime save apsaugoti ir sustiprinti savo imuninę sistemą.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *